The Street: Frozen heart

Monday, January 5, 2015

Frozen heart


Am avut norocul sa ma bucur si anul acesta de o zapada frumoasa.

    Ideea este extraordinara... tot anul stam si ne gandim la o seara perfecta de Craciun, in fata focului, muzica placuta in fundal, casa invaluita in miros de friptura si prajituri , in mana ai un pahar de vin, porti o rochie rosie de casmir, bradul sta majestuos in incaprea somptuoasa... dupa care te trezesti din reverie si iti dai seama ca ambienta din jurul tau nu e rupta din filmele americane de sezon.

     Pentru orice moment special in viata ta trebuie sa muncesti si sa ti-l construiesti. Lucrurile nu doar se  intampla miraculos. Nu traim in filme. Si daca vrei povesti fa bine si incepe prin a fi tu povestitorul si contureaza-ti personajele si cadrul. Nu astepta tu sa fii personajul creat de altii. Nu toti stiu sa spuna povesti ...

La multi ani!

Paltonul este de vanzare aici!







 



6 comments :

  1. Imi place foarte mult ultimul paragraf din postarea ta :D sunt de acord!

    Arati foarte bine in fotografiile acestea, e foarte dragut paltonul.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah multumesc, dar meritele le are forograful ;)

      Cat despre ultimul paragraf cam asa e... m-am saturat sa tot aud de la oameni ca asteapta fericirea din partea altora.

      Delete
  2. Oh, cat de mult imi place aceasta tinuta! ♥

    ReplyDelete
  3. Multumesc Daniela... da, si mie imi plac noantele pastelate pe un fundal de iarna, perfect

    ReplyDelete
  4. Well sunt lazy si imi e greu sa imi scriu povestea, insa...nici sa fiu un personaj in povestea cuiva nu vreau. Superbe pozele si tinuta atat de reusita ca nuante. :)

    ReplyDelete

Only your good thoughts land here!

Share it!

You may also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...