The Street: Prague

Thursday, June 27, 2013

Prague

[EN]    As you already know I just came back from a short vacation. I went to visit Prague and it was absolutely fabulous! I loved it! 

    Actually we went to Prague to attend the Bon Jovi concert witch was a lot of fun as well (except the fact that I had to let go to my favorite ruffled umbrella, would you, Jon, stay out in the rain for me, as well? ) And even if I am not the biggest Bon Jovi fan I have to admit that he is such a cutie . 

    Now going back to the city, I have to say that the overall impression is that I went back in time, into a medieval castle. Everywhere you looked around you could see towers and turrets, high walls and stone paving. Lots of people walking around like ants, dozens of little shops and many, many delicious little pastries. The only thing that brought me back to reality were the hundreds of Chinese people who were walking around the beautiful medieval streets of Prague.




























[RO]  Cum deja stiti, doar ce m-am intors dintr-o scurta vacanta. Am fost sa vizitez Praga si a fost absolut minunat. Mi-a placut la nebunie!

    Defapt am mers la Praga pentru concertul lui Bon Jovi, unde m-am distrat de asemenea (exceptand faptul ca a plouat cu galeata si a trebuit sa ma despart de umbrela mea preferata cu volanase, tu, Jon, ai sta in ploaie pentru mine?). Si desi nu sunt un mare fan Bon Jovi, trebuie sa recunosc ca este foarte simpatic.

    Si acum sa ne intoarcem la oras, trebuie sa spun ca impresia generala pe care mi-a lasat-o este aceea ca m-am intors in timp, la un castel medieval. Oriunde te uoitai in jur vedeai doar turnuri si turnulete, strazi inguste si ziduri inalte, starzi pavate cu piatra. Multi oameni care misunau in toate directiile ca furnicile, zeci de  magazine micute si cochete si foarte multe patiserii delicioase. Singurul lucru care ma tinea ancorata in realitate erau sutele de chinezi care se invarteau pe strazi intr-o miscare browniana.

7 comments :

  1. Wow, I envy you :) beautiful photos, glad you had such a great time. I should visit Prague someday too.

    ReplyDelete
  2. Lovely photos , I'm quite a Bon Jovi fan!I'm glad you had a some nice time!

    ReplyDelete
  3. Din tot ceea ce povestești cu privire la arhitectura clădirilor sunt sigură că mi-ar plăcea să văd și eu Praga. De fapt pozele au făcut un lobby excelent.
    Bine ai revenit!

    ReplyDelete
  4. super! as vrea sa ajung si eu o data acolo! nu m-as satura de facut poze!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa e, adevarul e ca imi venea sa fotografiez fiecare caramida, fiecare fereastra, fiecare colt de strada, dar asa nu mai apucam sa simt efectiv pulsul orasului, prin ochii mei, nu ai aparatului.

      Delete
  5. Si eu sunt fana Bon Jovi. Buna ideea , concert + vacanta. Imi place Praga vazuta prin ochii tai. Ce aparat ai folosit? Te pup

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna Cristiana! Multumesc frumos pentru apreciere. Eu folosesc un Canon 1100D (pentru incepatori :) ). Si eu te pup, te mai astept pe blog.

      Delete

Only your good thoughts land here!

Share it!

You may also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...