The Street: La Blouse Roumain!

Tuesday, May 20, 2014

La Blouse Roumain!

    Ma uit cu jind la ziua minunata de afara si numar zilele pana voi fi eliberata si ma voi intoarce unde mi-e locul, in natura.
 
   Lasand gluma la o parte, de vreo saptamana am devenit tintuita la pat in urma unei boli. Nici nu ma mai pot gandi cate mii de pagini am citit, cate zeci de mii de clicuri am dat si cate nenumarate pagini de net am survolat doar, doar reusind sa-mi distrag atentia de la ziua respectiva.Nu prea a functionat. Nu mai aveam nici dispozitia sa uploadez pe blog pozele acestea pe care le-am facut cu muuulta vreme inainte. Incepusem sa ma gandesc la cat de superficiala si banala este activitatea aceasta, si ce sens are sa va arat de cateva ori pe saptamana ce bluze, rochii sau jeansi am mai purtat?
 
  Asta este... cand ai prea mult timp pe mana, gandesti mai mult, si de obicei iti accentuezi partile negative ale vietii. Oho... si cate am gasit (referitoare la cel putin o parte a vietii) . Si firesc ar fi sa stai sa cauti solutii, sa le imbunatatesti, nu? Dar cum singura ocupatie pe care am avut-o a fost sa gandesc mi-a venit in cap un master plan :). Oricum e mai interesant si palpitant decat un mini plan care sa schimbe prea putin prea brusc.

    Pana atunci sper sa ne revedem curand si va las cu celebra "La Blouse Roumain" pe care am reusit s-o port pe blog cam tarziu  :).

    O saptamana frumoasa, calduroasa, plina de inghetata si balaceala in piscina!

I was wearing Zara jeans, Adidas sneackers, hand made bag and blouse from a local boutique!





 

5 comments :

  1. Super frumoase pozele. Luminoasa cum te stiu. Las ca trece si boala...si stiu cum e sa ai pre mult timp si sa gandesti pre profund. :*

    ReplyDelete
  2. Esti foarte frumoasa, iar pozele sunt superbe!
    http://zambetdeinger.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  3. superb! nota 10...cu felicitari!

    ReplyDelete
  4. Ce frumoasa e ia <3, iar combinatia cu jacheta de blugi e superba!

    http://diana.doubleweb.ro/

    ReplyDelete

Only your good thoughts land here!

Share it!

You may also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...