The Street: Sometimes you are just to old for that

Monday, February 2, 2015

Sometimes you are just to old for that

    Sunt anumite momente in viata cand iti dai seama ca esti depasit de timp. Ca ai ramas in urma. Toate ti-au luat-o inainte.

    Am o mana de prietene pe care in principiu le-am cunoscut in adolescenta sau chiar inainte. Am crescut impreuna si ne-am distrat cat am putut de mult. Am sfidat toate regulile si toate autoritatile. De la parinti la profesori, la regulile impuse de societate... tot.
  
    Si la un moment dat ne-am despartit si fiecare si-a format un alt univers. Am studiat in orase diferite, am cunoscut oameni diferiti, ne-am facut iubiti pe care celalalte nu-i cunosteau, ne-am casatorit, unele (una) au si copii. Si am inceput sa ne vedem mai rar, de cateva ori pe an cand reuseam sa fim in acelasi oras sau joburile ne trimiteau in diferite business trip-uri astfel incat, cateodata eram destul de norocoase sa ne intalnim in diferite orase.

   Astazi am reusit sa fim iar impreuna, intr-o cafenea din centrul Timisoarei, depanand amintiri, punandu-ne la curent cu vietile noastre si mai mult decat atat discutand evenimentele din weekendul ce tocmai ni l-am petrecut impreuna.

And it's not good...

Sambata 31 Ianuarie 2015

La un moment dat primesc un mesaj si Denissa imi spune ca este in drum spre mine si ca undeva in jur de ora 2 aterizeaza. Bineinteles ca o sa intarzii, stiu asta cu multe ore inainte, dar nu indraznesc sa-i spun.

    Ajung la aeroport si reusesc in 10 minute sa-mi culeg musafirii care stateau in fata aeroportului ca doi copii pe care parintii au uitat sa-i ia de la gradinita. Dupa scuzele de rigoare, aruncam bagajele in masina si plecam spre oras pentru o cafea si o mult asteptata tigare (n-am vrut sa le duc direct acasa pentru a-i da ceva ragaz celei mici sa-si faca somnul de amiaza).

    Ne punem la curent cu ce s-a mai intamplat, ce mai face cutare si cutare ce mai fac eu, ce mai face ea... in general ce s-a mai intamplat de cand nu ne-am vazut.

    Sambata seara ni se alatura inca 2 prietene astfel incat suntem o gasca destul de mare si de galacioasa care are planuri mari.

    In consecinta asa s-a si intamplat ne-am distrat toata noptea, iar dupa vreo doua ore in care ne-am facut incalzirea intr-un bar ne-am mutat intr-un club, unde am dansat, si am dansat...

Duminica 1 Februarie 2015

    E ora 10, sau poate 11. Ma doare capul. Am incercat sa trag cat mai mult de somnul acesta dar copiii mici au nevoie de mancare, sau macar de atentie. Ne taram din dormitoare si ne punem sa facem o cafea si un mic dejun... consistent. Avem nevoie! trece dimineata, ca sa nu-i spun amiaza in care numai ne rostogolim de pe canapea, pe fotolii, si de pe fotolii pe pat. Ne doare capul, ne e somn, ne e lene.

    La un moment dat hotaram ca ar fi cazul sa iesim din casa daca vrem sa mai salvam ceva din ziua asta asa ca ne hotaram ca o sesiune scurta de shpping ne-ar putea energiza... Ce sa vezi, nu se intampla asa. Sunt intr-un magazin si totul e super redus. Cu greu reusesc sa pun mana pe o rochita, doar asa, sa nu zic ca nu iau nimic si ma indret spre cabina de proba. Pfff, aici e o coada.... Lumea este entuziasmata, agitata. Unii probeaza, altii isi dau cu parerea si multi stau la coada. Prea mult pentru mine, sa stau la coada la cabina de proba. Las rochia din mana si ies afara. Dupa vreo 30-45 de minute in care incerc sa le culeg si pe fete ne hotaram sa mancam ceva dulce dupa care intram in supermarket sa mai luam una, alta (initial am intrat sa mai luam ceva cafea deoarece am terminat-o pe toata acasa in tentativa de a ne trezi). In drum spre casa pun mana si pe o sticla de vin hotarand sa continuam petrecerea acasa.

Ajungem acasa unde luam imediat canapeau in primire si acolo ramanem pentru urmatoarele cateva ore. Nu tu vin, nu tu film... doar stam si incercam sa ne tinem ochii deschisi.

Evident ca pe la 10 jumate' adormim.

Luni 2 Februarie2015

Am iesit sa bem o cafea unde am hotarat sa mai si lucram ceva (fetele par foarte implicate in munca lor, nu mai reusesc nici sa schimbe 2 vorbe. Telefoanele la ureche si laptop-urile in fata,  eu incerc sa va povestesc cum mi-a fost weekend-ul).

Sa vedem ce se mai intampla.

Concluzie

  • Nu te astepta ca in timp ce te aproprii de 30 de ani sa te mai porti ca la 20; Nu mai ai energia si nici antrenamentul pe care il aveai atunci;
  • Nu te minti ca esti tanara si libera, ai responsabiloitati fata de copii, de casa, de job, pe care trebuie sa le indeplinesti indiferent de situatie;
  • Noi toti ne schimbam odata cu trecerea timpului, se cheama evolutie :)
  • Nu trebuie sa te simti prost daca nu-ti mai plac aceleasi lucruri sau nu mai ai aceleasi preocupari ca la 17 ani; 
  • Un dead line trebuie respectat, nu poti sa chiulesti a doua zi de la lucru, sunand si spunand ca te doare burta, nobody cares about your tummy, or the fact that you wore so drunk last night you don't wanna get out of the bed;
  • Prieteniile raman dar se schimba, cum e si normal, si asta ar trebui sa ne bucure ca nu mai suntem ca acum 10 ani;
  • Si o concluzie in unanimitate: O noapte petrecuta impreuna este mult prea mult dupa o anumita varsta;

I was wearing Zara pants and sweater, Massimo Dutti coat, bag from a local boutique;













5 comments :

  1. Super tare, ai dreptate in totalitate, eu deja am observat unele la schimbari la mine, desi n-am fost mare petrecareata nici cand eram "tanara" :P
    Ajungi sa ai alte prioritati si alta gandire, e normal ;)
    Imi place la nebunie tinuta, iar parul iti sta superb si ochelarii sunt super faini!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :))) Asta este! Odata cu trecerea timpului ne schimbam si activitatile, hobby-urile..

      Delete
  2. Superbe pozele. iar concluziile tale sunt si nu adevarate!:)
    Comeon we had fun, si poti sa te distrezi ca la 20 de ani, numa ca se vede pe tine(cearcane oboseala si ochi umflati) . Oamenii se schimba absolut toti, and stop being an old lady!!! Cuz you still have a young soul!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)))) I have an old soul in a young body ! Ha , ha, ha!

      Delete
  3. :) Stai sa vezi dupa 40 ... :)

    ReplyDelete

Only your good thoughts land here!

Share it!

You may also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...