The Street: Sailing away

Monday, September 2, 2013

Sailing away

[EN]  We said "Good bye" to summer, but that doesn't mean we say "Good bye" to shorts and t-shirts. So here is a little sailor outfit that I feel very comfortable in.

    Soon you'll see the outfit that I have started to wear during these days. The chilly mornings came along and so did the nostalgia and the jackets :) .

    But the most important thing that autumn brought into my life is the joy, the happiness and the good mood. I have butterflies in my stomach and a silly smile on my face all day long...
I can't explain it, only enjoy it why it last! I never felt so good in a veeeeery long time (since I had a crush on Usher, actually - let me tell you that this was 10 years ago ).

I was wearing Zara shorts and t-shirt, Lacoste sneakers, Mango bag and Vulpilandia necklace!







[RO] Desi ne-am luat ramas bun de la vara asta nu trebuie sa insemne ca ne-am luat ramas bun si de la tricouri si pantaloni scurti. Asa ca va prezint o tinuta cu tenta marinareasca pe care am purtat-o zilele trecute.

    In curand o sa incep sa postez tinutele pe care am inceput sa le port deja. Diminetile racoroase de toamna au adus pe langa nostalgie si jachetele de toamna.

    Dar cel mai important lucru pe care toamna aceasta mi l-a adus este buna dispozitie. Am fluturi in stomac si un zambet prostesc pe fata pe care nu-l pot explica. Dar ma pot bucura de ele cat timp dureaza inca. Nu am mai avut o dispozitie asa buna de fooooarte mult timp (cred ca de cand facusem o pasiune pentru Usher, si asta se intampla cam cu 10 ani in urma). Ceea ce am vrut sa spun prin asta e ca ma simt ca o adolescenta cu o imaginatie foarte bogata.

2 comments :

  1. Foarte drăguţă ţinuta! Chiar îmi face poftă de mare şi plajă!

    Diamond.Scissors.Fabric.

    ReplyDelete
  2. Imi place tinuta ta, pare confortabila si chic!:)

    ReplyDelete

Only your good thoughts land here!

Share it!

You may also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...