The Street: Mustard

Thursday, November 14, 2013

Mustard

[EN] I don't have much to say these days... I am just waiting for the weekend, I really need a break, I need to see the sun light. Until then I let you with another colorful autumn outfit, I hope you like it!

I was wearing Wrangler skirt and boots, Zara blouse, and trifted coat! 







[RO] Nu am multe de spus zilele astea, doar ca astept sa vina weekendul sa pot sa mai vad si eu lumina zilei :). Plec si ma intorc de la serviciu pe intuneric si devine destul de deprimant... Trebuie sa sintetizez ceva vitamina D la lumina naturala a zilei ...

Pana atunci va las cu cateva poze facute intr-o minunata zi de toamna insorita si calduroasa!

4 comments :

  1. Great coat !

    wanna follow each other on GFC/Bloglovin and FB?

    Kisses
    Hannah
    Elegantesque Blog

    ReplyDelete
  2. arati bine! esti din ce in ce mai slaba! cum faci? si eu vreauuu :) Alina.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc! Cat despre faptul ca arat din ce in ce mai slaba, se datoreaza fotografului :)), nu mie. Ea imi stie unghiurile "ascutite" :)

      Delete

Only your good thoughts land here!

Share it!

You may also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...