The Street: I want more...

Monday, August 18, 2014

I want more...


    Spuneam aseara pe Facebook ca astazi o sa va povestesc despre cea mai mare dragoste a mea: aventura. Si intotdeauna insotita de situatii inedite, de necunoscut, de suspans si daca mai e si un strop de pericol e reteta perfecta. De-a lungul timpului am trait foarte multe astfel de experiente dar nu o sa va povestesc despre ele (unele sunt foarte personale, altele sunt secrete si altele implica persoane care cu siguranta nu ar vrea sa le retraiasca pe blogul meu, nu Deni :p ?? ).

    In schimb o sa va povestesc de o experienta recenta care mi-a trezit emotii care nu credeam ca pot fii generate de imagini.

    Saptamana trecuta am avut parte de cateva zile de vacanta undeva in sudul Italiei, pe coasta Amalfi. Privelistea ce o ai asupra marii Mediteraneene de pe coastele abrupte nu se compara cu nimic din ce am vazut pana acum. Cu siguranta trebuie sa ai o anumita stare de spirit cand vizitezi un astfel de loc iar pe mine asta m-a ajutat foarte mult sa dau amploare unor senzatii... Dar mai vreau. Mai vreau energia acelui loc ...

    As fi putut o sta o ora fara sa clintesc un deget privind in zare si traind fiecare moment cu o intensitate de care nu am fost capabila in ultimul timp...

    Din pacate simt frecvent nevoia de schimbare, si odata ce a disparut elementul nou, inedit, asa dispare si pasiunea mea. De aceea sunt in cautare continua de noi aventuri.










Piata centrala din Ravello. De pe treptele catedralei putei sa observi usor oamenii frumosi si relaxati savurand un pahar de vin sau de limoncello:

Una dintre cele mai frumoase privelisti pe timp de noapte...


Si la primele raze ale soarelui:


Mai jos o scurta incursiune in cea mai frumoasa gradina:

Locatie: Villa Cimbrone, Ravello, Italy

























Bineinteles ca nu ai cum sa ajungi in zona si sa nu vizitezi si insula Capri care iti ofera imagini spectaculoase.

Sau minunatul Sorrento:


Si odata ajuns pe insula Capri Villa San Michele este obligatorie:


Sau Grota Albastra:





Va las deocamdata cu amintirile mele si o sa revin cu scopul acestei excurii: Vestivalul Ravello: Concerto all'Alba | Dawn Concert.

6 comments :

  1. wonderful impressions.this landscape looks so beautiful and calm :)

    ReplyDelete
  2. nu am ajuns niciodata in italia desi sper ca va veni si ziua acea , multi imi spuneau ca nui cine stie ce italia dar acum stiu de ce spuneau asa nu ajunsese in aceste locuri cutreierate de tine ,frumos si intradevar sufletul nil bucuram cu amintiri ..

    ReplyDelete
  3. Superbe pozele!! Ma gandesc ca a fost fain, Itlaia estec dementiala!:)

    ReplyDelete

Only your good thoughts land here!

Share it!

You may also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...