The Street: Half way through!

Saturday, June 6, 2015

Half way through!

Well, well, well... ce-am gasit eu astazi?!

Mi-am regasit blogul...  Ce ti-e si cu Facebook-ul asta. Ma uitam prin niste poze cand la un moment dat una dintre ele avea si trimitere catre un site. Si dau "click"... gici unde m-a trimis?! Pe The Street!

Si uite asa am realizat ca mi-am ignorat blogul multe, multe zile, saptamani...

Nu-i nimic, ma gandesc ca nu e tarziu nici acum sa mai trantesc vreo cateva poze si sa mai apas inca odata butonul "Publish".

Atat de multe s-au intamplat in ultima vreme incat nu am mai reusit sa ma concentrez la nevoile mele narcisiste, implicit la blog. Nu am mai avut nici timp nici posibilitatea de a poza, nu mi s-a parut potrivit sa scriu sau sa fac aluzii pe blog despre intamplarile din ultima vreme, asa ca pur si simplu m-am gandit ca daca nu am ceva dragut de postat mai bine sa aman... si am tot amanat!

Revin azi cu un outfit de vara potrivit pentru zilele lungi de la birou, cu un cadru vesel si colorat, potrivit pentru plimbarile din dupa-amiezile toride si cu cateva randuri care exprima perfect starea de spirit pe care o poti avea intr-o dupa-amiaza de weekend care te prinde lenevind pe canapea cu un laptop in brate .

Nu mai pierd mult timp acum deoarece trebuie sa dau o tura pe cateva site-uri pentru ca m-a prins vara fara sandale in garderoba si fara timp de cutreierat magazinele (n-as fi zis vreo data ca o sa vina ziua in care nu o sa am timp sa cheltui bani :)  )

I was wearing Zara shirt, Stradivarius skirt and Steve Madden wedges!










1 comment :

  1. Esti geniala! Imi place outfitul si maxim textul!:)

    ReplyDelete

Only your good thoughts land here!

Share it!

You may also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...