The Street: If you like it you have to love it

Monday, April 7, 2014

If you like it you have to love it

[EN] The items that compose my outfit today are a gift from ZARA. As I was telling my Romanian readers on a preview post, Zara launched their online store for Romanian shoppers and gave several of us an advance of two days to enjoy this experience . This being said I would like to share whit you the wonderful clothe I bought from Zara online shop.

   You can find more about this experience here.

   I also have to thank Bianca for this lovely boho necklace! You can find more HERE!


I was wearing all Zara except the boots and the handmade bag and necklace!










[RO]  Asa cum am promis revin cu un outfit compus din hainele pe care le-am achizitionat de pe site-ul online Zara. V-am povestit zilele trecute despre campania lansata de promovare a site-ului Zara Romania si acestea sunt  roadele ei.

    In schimb pentru colierul acesta din piele trebuie sa-i multumesc Biancai! Mai multe bijuterii hand made create de ea gasiti AICI!

    Nu am crezut ca voi apela atat de curand la acest fel de shopping, dar in timpul unei incursiuni in magazinul fizic Zara din Timisoara am pus ochii pe o camasa de matase foarte frumoasa, dar am fost foarte indecisa... In primul rand cu privire la aspectul practic, desi era foarte frumoasa nu o vedeam purtand-o in fiecare zi deoarece materialul era destul de pretentios, in al doilea rand pretul era destul de mare si in al treilea rand camasa impunea un anumit stil, deci eram destul de limitata in ceea ce priveste combinatiile pe care le puteam face. Si atata m-am plimbat cu ea, pana la cabina, am last-o acolo dupa care m-am intors s-o recuperez. In drum spre casa de marcaj am abandonat-o din nou pe un stativ iar in timp ce stateam la casa pentru a plati alte haine m-am hotarat s-o iau. Si am dus-o pana la casa unde in ultimul moment am abandonat-o pe primul stativ (din motive ce nu pot fi enuntate pe blog :) ).

    Stand la coada si uitandu-ma la ea incercam sa ma conving ca e ok, ca nu am nevoie de ea cand o tipa ce se invartea cu alte 2 prietene de-ale ei pe acolo a infascat-o si a aruncat-o peste tricoul ei in fata unei oglinzi. A dat-o jos, s-a uitat la ea ca la o carpa si a zis... "hmm, merge..."! Atata doar, "merge"". Si a luat-o si s-a pus in spatele meu la coada, camasa s-a dus. Bineinteles ca dupa ce am terminat treaba ce am avut-o am dat fuga inapoi la stand sa iau o alta, dar nu mai aveau decat o singura camasa marimea L. In momentul acela am fost atat de recunoscatoare ca am la dispozitie magazinul online incat am putut sa dorm linistita in noaptea aceea :).

5 comments :

  1. Pai nah asta e si scopul magazinului online sa mai gasesti marimi pe perioada reducerilor. Ador colierul cat si outfitul tau!! Blazerul ets super fain si super tu!:)

    ReplyDelete
  2. Buna Smaranda!

    Imi place foarte mult look-ul tau.
    Iti sta foarte bine.

    :* :* Roxie T

    fmdstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. foarte faini blugi
    http://idareyoutobefashion.blogspot.ro/

    ReplyDelete

Only your good thoughts land here!

Share it!

You may also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...