The Street: Show-Up! Beauty Lounge

Friday, April 25, 2014

Show-Up! Beauty Lounge

    Am revenit dupa cateva zile fara acces la internet (mail, blog, Facebook) absolut deloc (doar la job) cu un nou look pentru zilele in care n-ai chef de absolut timic (cum ar fi asta), nici macar sa-ti aranjezi parul. Dupa ce arunci pe tine cele mai confortabile haine acopera-te sub o palarie cu boruri cat mai mari. Cu cat arati mai rau, cu atat borurile sunt mai mari :) si problema rezolvata. Esti chic, desi arati ca naiba.

    Eu aplic cam aceasi regula si in zilele in care am doar "a bad hair day". O trantesc in varful capului si asta este. Out you go.

   Si inainte sa nu uit, va invit la Show-Up! Beauty Lounge 4 ore de rasfat feminin - Sambata, 26 Aprilie 2014, incepand cu ora 15:00 la Sevastia's Book, Timisoara. Mai multe detalii despre eveniment gasiti AICI!

   Ne vedem maine acolo cu toate cele care vreti sa va puneti la curent cu ce mai e nou in domeniu si totodata sa stam la o cafea si o poveste printre blitz-urile aparatului de fotografiat ce va cauta cele mai chic tinute ce vor fi postate pe blogul meu :) .

   Va asteptam cu premii, sedinte de make-up si coafat, tinute street chic si multe surprize!










2 comments :

  1. Hi Smaranda!!!! This look with this hat is very cool!!! Kisses from Italy,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    ReplyDelete
  2. E aşa greu să rezistăm fără "conexiune" către lume... Mi s-a ivit şi mie posibilitatea să mă detoxifiez de net şi am fost în sevraj permanent. Probabil că este o perioadă peste care dacă treci, te vindeci de tot, dar întrebarea este dacă vrem cu adevărat să facem asta...

    Îţi stă foarte bine cu pălărie. Îmi place întreaga combinaţie, dragă Smaranda.

    ReplyDelete

Only your good thoughts land here!

Share it!

You may also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...