The Street: "In the South" - Vacanta de Paste

Friday, April 18, 2014

"In the South" - Vacanta de Paste

    Astazi vom incheia ziua de lucru putin mai devreme si vom declara oficial vacanta de Paste! Am ales sa postez un outfit putin mai festiv in spiritul acestei arbatori. Este vorba de o rochita de dantela "light yellow" de la Ma'moiselle Couture pe care am ales s-o port ca fusta impreuna cu un pulover de la Zara. 
    
    Eu am inceput ziua foarte devreme (m-am trezit la 5:45 AM) si dupa cateva ore pe care le voi petrece la birou voi pleca sa-mi petrec sarbatorile impreuna cu familia in sudul tarii (In the South  :)) asta ma duce cu gandul la Savannah in timpul Razboiului Civil in anii 1864). Nu stiu daca ziua o voi incheia tot asa devreme avand in vedere cate lucruri ma asteapta pana a reusi sa ajung sa ma bag in pat dar cel putin sper s-o inchei intr-o forma tot atat de buna pe cat am inceput-o!

    Pana data viitoare sper sa va bucurati de un weekend mai putin ploios si de tocuri cat mai inalte (nu stiu de ce am zis asta...aaa ca sa nu va udati la picioare :)  ... trebuie sa ma pun sa-mi beau cafea ca nu prea au sens propozitiile mele )  

    Va doresc tuturor Sarbatori Fericite, multa liniste in suflete si in camin! 

I was wearing Ma'moiselle Couture dress wore as a skirt, Zara knitwear and necklace, Il Passo sandals, Accessorize clutch!










6 comments :

  1. Mai Sma arati adorabil. I love the pic where you run!:) You look dazzling my dear fiend! I love the outfit and the sandals are super feminine!:)

    ReplyDelete
  2. you look absolutely stunning. I love that skirt.

    ReplyDelete
  3. You look great! Love the outfit!
    Kisses
    Nicole

    www.nicoleta.me

    ReplyDelete
  4. NU PREA merge bluza cu fusta. nu te supara... anca.

    ReplyDelete
  5. Superba rochia, sandalele sunt minunate!! Un outfit feminin si pe gustul meu <3

    http://diana.doubleweb.ro/still-happy-easter/

    ReplyDelete

Only your good thoughts land here!

Share it!

You may also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...